duminică, 18 noiembrie 2012

Fila de jurnal 43



Fila de jurnal 43 
~sentimentul predominant ~


Nu exist pentru un motiv anume. Simtire ce are loc acum. O bataie in sufletul meu cu un alt suflet necunoscut de privirea inimii mele. Doare!Nu mai simt...Simt doar lacrimile care-mi curg pe fata si sufletul cum imi arde in durere si chin. De ce trebuie sa doara asa de tare? Cu ce am gresit? Cu ce? Asa e..
Nu exist in fata nimanui. Sunt un nimeni...
Ahh gandesc prosti , dar sufletul mi-e lacrimi! Ce sa fac? 
Unde sa ma duc cand vad ca toate portile-s inchise? 
Doamne te implor salveaza-ma! Starea asta...ma ucide, ma omoara...
Vad negru si alb in fata ochilor. Toata lumea mea se spulbera cu fiecare bataie nevinovata a inimii.
Sunt inchisa intr-un spatiu mic din care nu pot sa ies. E intuneric !
Nu...nu...nu pleca!!!

~Brighter Angel

11.11.2012 - 18.11.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină