marți, 23 octombrie 2012

Ecoul inimii

Ecoul inimii


Lacrimile-n ochi si suflet
Intepat de-un fir al sortii
Al inimii ecou si sunset
Disparea in toiul noptii

Intuneric printre gene
Si amarul in sprancene
Toate-n lacrimi se sfarsesc
Dintr-un simplu te iubesc

Dor urland din nepatruns
Cel ce inima mi-ampuns
Cu lacrima din amintire
Si zile pline de iubire

Bate, noaptea ma trezeste
Din somnu-mi cel misterios
Acel ecou : "El te iubeste"
E visul cel mai pretios.

Urma noptii sa apuci
Ai grija pe-un te duci
Desi gandul mi-l uraste
Sufletul tot il iubeste.

De il vrea aici aproape
Sa nu plece , sa ramana
Chiar de este peste ape
Tot am sa il prind de mana.

Dar insa toate-s ganduri reci
Ceva ce nu va fi in veci
Speranta insa sa-mi ramana
Ecoul inimii din mana.


Brighter Angel






1 comentarii:

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină