duminică, 9 decembrie 2012

Fila de jurnal 45

Fila de jurnal 45

Iata ca a sosit si mult asteptata iarna , iar eu va voi tine de cald cu filele de jurnal din vacanta. Lectura lectura si iar lectura. Cat de frumos poate fi sa stai sa citesti o jumatate de zi. Am inceput si eu sa citesc carti, uimire!!! Tabara de Louis Sachar este prima carte pe care am citit-o din cap in coada . Tot ce pot spune este ca e minunata si ca mi-a placut foarte mult.




"Stanley Yelnats, eroul acestui roman, se află sub povara blestemului abătut asupra stră-străbunicului său bun-de-nimic-şi-hoţ-de-porci-împuţit. Mereu în locul nepotrivit la momentul nepotrivit, Stanley nimereşte în mijlocul unui grup de adolescenţi, alături de care trebuie să îşi modeleze caracterul.
Tabăra este o poveste fascinantă despre frustrare şi voinţă, o aventură la capătul căreia eroul cărţii descoperă sensul prieteniei."
Sper din suflet sa va placa si voua asa cum mi-a placut si mie . In rest tot ceea ce mai am de spus e ca totul a decurs bine de-a lungul acestor zile . Tot ce pot spune e ca Mosu' incearca din rasputeri sa imi implineasca dorinta. 



1 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai trecut la file de jurnal mai optimiste. Sper din suflet sa ti se indeplineasca dorinta de Craciun. ^_^

    RăspundețiȘtergere

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină