marți, 4 decembrie 2012

Scrisoare pentru Mosu'

Scrisoare pentru Mosu'

Draga mosule, anul acesta de 6 decembrie cand vei aduce tuturor dulciuri si bunatati , mie nu vreau sa imi aduci nimic dintre acestea. Tot ceea ce vreau eu in acest an este sa fiu fericita si sa ma simt iubita .

Cu mult drag, Deny [Brighter Angel]

Probabil ca multi dintre voi se intreaba de ce as vrea acestea in locul miilor de cadouri pe care le-as putea cere? Pentru celelalte cadouri sunt nimic in fata ochilor mei daca nu sunt fericita. Fericirea si iubirea sunt cele mai importante pentru mine si nu imi pot dori nimic altceva mai mult decat acestea.


5 comentarii:

  1. Frumos spus. As renunta la toate cadourile de Craciun daca in schimb as putea primi un an de liniste sufleteasca. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu as renunta la nimic, cand pot sa le am pe toate:) fi fericita oricum, pentru ca poti...fericirea nu consta in ce ai, ci in modul in care alegi sa privesti lucrurile

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragut denu :X e un lucru frumos.. acelasi lucru mi-as dori si eu ^^ nu prea inteleg ce rost are sa ai totul mai putin fericire si iubire :( ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate Denisa! :) Sanatatea e cea mai importanta, ca banii si bunurile materiale nu tin loc de sanatate. Nu ne putem bucura de nimic daca sanatate nu avem. ;)

    RăspundețiȘtergere

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină