luni, 7 ianuarie 2013

Fila de jurnal 47

Fila de jurnal 47 - Inca continui sa visez

Cu toate persoanele sa ma inteleg bine si sa inteleg pe toata lumea. Sa ajut pe toata lumea la nevoie, si sa le dau tuturor zambetul pierdut. Cand cineva drag isi pierde zambetul sa il dai pe al tau. Dar la mine tine cineva? Ma intelege cineva? Ce intrebari stupide, normal ca da. Atatea persoane care mi-au sarit in ajutor, parca mi-au mai alinat sufletul cu vorbele lor , dar nu indeajuns. O persoana foarte importanta mie , a plecat din viata mea. Nu mai reusesc sa dau nicicum de ea, simt ca am pierdut-o ...mi-e putin cam rau si ma doare. As vrea sa fie din nou aici si sa imi vrajeasca zambetul asa cum obijnuia sa o faca. Uneori cred ca aceasta a fost o mana de ajutor din partea lui Dumnezeu... poate chiar asa a fost. Va trebui sa ii iau in seama sfaturile si sa nu mai plang la tradarea oricarui prieten. Sa nu ma astept niciodata ca ceilalti sa fie ca mine, pentru ca nu pot. Eu sunt asa , pentru ca asa sunt eu si asta ma face speciala. Trebuie sa vorbesc cu toata lumea, sa fiu sincera si loiala, sa nu jignesc , sa stau in bancuta mea la locul meu.
Si parca cateodata as vrea sa o am aici langa mine , nu am vazut-o vreodata dar stiu ca exista , nu i-am auzit vocea dar sunt sigura...e un inger, un inger pazitor trimis pe pamant pentru a ne ajuta . Cum imi spunea ea, daca baietii ma supara , sa le dau niste palme , pentru ca asta merita.
Tocmai de aceea nu mai tolerez orice , m-am ridicat si eu de acolo de jos de unde eram. Parca ...ba nu , sigur m-am schimbat. Nu mai sunt aceeasi eu ca inainte. Vechea eu , era draguta cu absolut toata lumea , chiar si cu cei care ma jigneau si ma faceau sa ma simt oribil, dar nu...de data asta sunt draguta numai cu cine merita . Am invatat si eu sa imi spun parerile , totusi cu mare grija sa nu supar pe nimeni cu ele. Am invatat si eu sa spun "Hai ca pot!" . Inainte mereu il luam pe "nu pot" in brate dar acum nu.
Cel mai important lucru pe care l-am invatat este ca realitatea e realitate, iar basmele sunt basme. Si totusi, eu continui sa visez .
07.01.2013




1 comentarii:

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină