duminică, 6 ianuarie 2013

Sfarsitul unor lacrimi

Sfarsitul unor lacrimi

Sunt doar lacrimi , nimic altceva
Lacrimi pe care, no sa le poti vedea
E doar un zambet, ce fals va ramane
Daca mereu ma-ntorc, in ziua de maine

In sufletul meu , e numai ceata

Si parca mai vreau, sa raman in viata
Dar cerul imi spune, vino la mine
Si dupa aceea, iti va fi mai bine

Eu nu il cred, si merg inainte

Dar vad ca inima, mereu ma minte
Imi lipsesc , zilele cu soare
Vreau sa plece, momentele amare

Ce ingreunare, ca o piatra grea

Si se apasa , pe inima mea
Ochi-mi deschid, spre a vedea
O ultima lacrima, din partea sa

Apoi sa ma sting , in somnu-mi profund

Cu dorul de lume , regretu-i mai scurt
Nimic nu mai simt, si parca dintr-o data
Asa fara trup, ma vad o alta fata.

Am aripile mari, lumina lucitoare

Care pe viitor, va fi biruitoare
Pamantul il privesc, dar fara suparare
Acum sunt numai bine, nimic nu ma mai doare.

By Brighter Angel



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină