luni, 25 iunie 2012

Pacea Domnului!


Lacrimi cristaline, pe covor patate
Sufletul meu striga dupa libertate
Mainile in lanturi usor imi sunt pictate
Si multe sentimente imi sunt amestecate

Afectiunea e ceva ce imi lipseste
Ce inima-mi trista de mult timp isi doreste
Sufar , plang dar nimeni nu m-aude
Zambetul de mine, iarasi se ascunde

Fug in noapte, cautand in sentiment
In privirea soarelui , ce sta mereu atent
Mergand pe-acelas drum, singura mereu
Dar in al meu gand, nu am fost doar eu


Un prieten sa imi fie, ca suflet pereche
Sa sopteasca noaptea , la a mea ureche
Dar inima mea , nu asta doreste
Ea cu afectiune, usor se multumeste

Povestea se incheie, sunt in libertate
Si poti sa te superi, dar eu am dreptate
Libera ca un inger, zburand in golul cer
Rupand in zorii zilei, portile de fier.

Acele porti  inchise ce trebuiau trecute
Catre libertate, pe vrute si nevrute
Cu pacea lumii scrisa, intr-un vers frumos
Eu am devenit, a Domnului Hristos .

Pacea Domnului!, de Oltean Denisa

1 comentarii:

  1. S-a intamplat sa primesc aceast apoezie pe FaceBook, fara sa stiu exact a cui este... In fine...
    Privind rima dezordonata, si nu ma refer ca nu rimeaza, ci ca nu este pe un model clasic (imbratisata, imprechiata etc) nu pot sa nu observ amprenta curentului modernist.
    Titlul, foarte sugestiv si strategic plasat in ultima strofa, fiind reluate cuvintele.
    Tema poeziei, mi-a fost destul de greu sa o inteleg, pana nu am citit si nu am patruns in profunzime textul.
    Este foarte frumos, cu un fir liric cursiv si cu destule figuri de stil, cat sa imi gadile "papilele poetice" si sa ma faca sa simt o lingurita de miere in gura.

    RăspundețiȘtergere

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină