duminică, 3 iunie 2012

Mereu doar tu


Cand zic ca vreau sa stau cu tine, mereu
In uscatu-mi suflet sunt, doar eu
Cand vreau sa te aud si sa iti vorbesc
Nu ma pot abtine, sa spun te iubesc!

Gandul meu e plin numai , de tine
Ce dulce si ce bland, te am mereu cu mine.
Tu esti inima mea, mai mult de jumatate
Tu esti sufletul meu , chiar de esti departe.

Tu esti visul meu , de astazi si de ieri
Tu esti viata mea, ma ti in puteri
Cand speranta-mi pierd, mi-o dai pe a ta
Ca patura calda , pe inimioara mea

Cand stau langa tine, nimic nu ma mai doare
Si cand imi vorbesti , te simt atat de moale.
Cand soarele vad, te vad in el pe tine
Cand stelele privesc, de mana esti cu mine .

                                      Mereu doar tu, de Oltean Denisa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină