joi, 22 noiembrie 2012

Inger pierdut


      Inger pierdut

Cand cerul va fi pustiu
Atuncea eu no sa mai fiu
Cerul, oglinda sufletului meu
Iar eu , in mana lui Dumnezeu

El mi-a dat dar nu sunt pure
Aripi de inger, cu lacrimi dure
Un suflet ranit , ca cerul de ploaie
Ca nimicul gasit, intr-o odaie

Norii ma-nghesuie ,in negrul albiu
Si fura din mine, tot ce e viu
Soarele cald, inima-mi mangaia
Si ma acoperea, cu mantia sa.

Si totusi nicaieri , nu ajung asa
Si la apusul noptii, eu voi pleca
Cu ochii aprinsi ,de un mister plapand
Si inima-n gheata, nemai sufland.

Adio sa spun , acestui pamant
Caci soare nu e, iar eu sunt frant
Degeaba am fost, un inger bland
Caci am plecat, in al meu gand.

~Brighter Angel

1 comentarii:

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină