luni, 12 noiembrie 2012

Fila de jurnal 42

Fila de jurnal 42

Totul ...pare a fi doar o scuza sa nu ne traim viata asa cum vrem. De ce sa trebuiasca sa fac mereu ce zic altii?Nu. Adio caci de acum incolo fac ce vreau si ce imi place.
Am invatat cu timpul ca ceea ce imi place mie si ceea ce fac eu depind de personalitatea mea. 
Obijnuiam sa stau ascunsa in mine si sa nu spun nimic din ceea ce ma framanta ca sa nu deranjez pe cei din jurul meu. Aceasta inchidere a fost cea mai mare greseala facuta vreodata. Fiecare persoana are propriul scop si propriul motiv de existenta. Suntem diferiti , dar daca am fi la fel cu totii ...nu ar mai fi la fel. 
Singurul lucru pe care ar trebui sa il avem in comun este bunatatea si iertarea. 
Uitate la tine acum, gandeste-te la toate greselile pe care le-ai facut si la toate persoanele pe care l-ai ranit. 
Cine esti tu defapt? Multi dintre noi pretind a fi alte persoane cand defapt ...ei sunt una si aceeasi persoana de la nastere pana la moarte. 
Timpul trece atat de repede incat noi abea ca ne dam seama, si pierdem fiecare clipa in care fata noastra ar putea fi inundata de un zambet larg si sincer. Sunt clipe in care acest zambet este inlocuit de lacrimi . Aceste lacrimi ne sunt vocea sufletului . Cand plangem din tristete, in suflet ne doare iar cand plangem de bucurie in suflet de asterne un moment de melancolie. 
O fata puternica nu este o fata care inchide totul in ea. O fata puternica este o fata care desi este ranita inca mai are puterea sa se ridice si sa continue aceasta lupta pe care noi o purtam zi de zi intre noi.
Singuratatea este si va fi mereu cel mai oribil lucru care exista in viata tuturor . Cei ce se simt singuri , sunt lipsiti de aparare , sunt firavi si blanzi. Ei nu vor sa jigneasca pe nimeni, ii doare dar pastreaza aceasta durere pentru ei. Tac si inghit majoritatea jignirilor care ataca asemeni unor sageti . Dar , insa , asemeni unei bombe . Cand i se termina filtrul explodeaza. Asa si aceste persoane , cand rabdarea le este la minim majoritatea incep sa planga sau sa intoarca pagina . 
Iar acum va intreb pe voi, daca ati fi din acelasi oras cu mine, m-ati ignora sau ati sta cu mine?

~Brighter Angel

25.10 - 11.11.2012

1 comentarii:

  1. "Suntem diferiti, dar daca am fi la fel cu totii, nu ar mai fi la fel. Singurul lucru pe care ar trebui sa il avem in comun este bunatatea."
    Cat de frumos spus! Paragraful acesta ar merge scris in deschiderea unei carti, sau undeva unde sa-l poata citi cat mai multa lume. Imi plac gandurile si parerile tale. :)
    Eu as sta cu tine, pentru ca la fel simt si eu; sunt singuratica si uneori sunt luata de fraiera pentru ca ma comport prea frumos cu toti cei din jur. Pentru unii, timiditatea si bunatatea sunt sinonime cu prostia.

    RăspundețiȘtergere

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină