sâmbătă, 10 martie 2012

Mereu acelasi

Mi-ai zambit tu intr-o zi
Sfant in suflet tu sa-mi fi
Ai zis ca nu ma vei parasi
Ca pan la moarte tu ma vei iubi

Dar iata ca nu-i adevarat
A trecut o luna , deja m-ai uitat
Ce ti-ar mai pasa acum ce e cu mine
Important mai e , tie sa-ti fie bine

Inca pot si mai departe
Am o inima aparte
Stelele nu iti pot spune
Ce simte inima-mi pe bune

In ochi tai eu vad doar stele
In suflet vad, cheia vietii mele
O strangi in pumn atat de tare
Si lasi dureri, in inima ma doare!!!

Daca totul e asa , si tu m-ai uitat
Eu intr-o alta fata m-am schimbat
Zic pe alti eu iubesc da nu-i asa
Ai fost si vei ramane mereu iubirea mea!!!!
                                         
                                          Mereu acelasi , de Oltean Denisa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină