duminică, 11 martie 2012

"Te iubesc" vorba in vant

Toata viata mea, se umple cu durere
E multa invidie si subapreciere
Si nu-mi mai pasa ce tu vei alege
Caci intr-un viitor, regrete vei culege!!!

Chiar daca crezi ca inima mi-ai frant
Sa sti ca nu-i asa eu nu sunt la pamant.
Daca ma iubesti mie nu imi pasa
Ochi mi in urma ta, o lacrima nu lasa

"Te iubesc" o vorba asa usor rostita
Dar niciodata nu a fost dovedita
Eu nu pun la suflet , tot ceea ce imi spui
Si dupa al tau zambet , nicaieri eu nu ma sui

Eu nu-s o jucarie, sunt si eu o fiinta
Si mereu eu am iubit cu aceea silinta
Eu sunt tot ce cineva ar putea visa
Ori ma-accepti asa, ori vei zice pa!!!

                                  "Te iubesc" vorba in vant, de Oltean Denisa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină