vineri, 20 ianuarie 2012

A suferi...

Acum cand scriu aceste cuvinte
Lacrimile-mi cad in mii de vorbe sfinte
Eu lupt mereu si na-jung nicaieri
Asta e drumul meu catre zilele de ieri

Un stil al vietii pe o poarta rar deschisa
Si inima -mi in foc iarasi e aprinsa
Sunt in ale mele nopti pustie
Si astept pe cavalerul meu sa vie

Ma pierd de mult in umbre
 Si nimeni nu ma scoate
Mainile-mi sunt strambe
Si-n lacrimi au sa-nnoate


Poarta aceea mereu se deschide rar
Si stiu ca iar astept caci asta e un dar
Eu o voi deschide acolo voi pasi
Eu vreau ca sa fiu buna, si asa voi fi

Si imi cer iertare de a mele pacate
Care batjocorite si rau au fost luate
Sa ma alini cu grija sa-mi zici ca totu-i bine
Promite-mi ca in veci nu vei fi rau cu mine

Incep cu vocea mea intruna-a ma certa
Si zic ca eu in veci nu mi-o voi ierta
Lacrima cazand adesea pe podea
Si eu nu voi sufla in curand vei vedea

Suferinta-mi mi-e aproape
Si se vede dupa ape
Plang in suflet nu-mi incape
Suferinta intre fapte....

                         A suferi ..., de Oltean Denisa

2 comentarii:

  1. Suferinta... de ea toti avem parte intr-un final.
    Fugim de destin, plangem in secret, traim in amintiri si in final suferim in tacere...
    Ne pierdem speranta, urlam in noi si inotam in lacrimi pana intr-un final o raza a sperantei ne scapa de acest sentiment, suferinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu doresc nimanui asta...Smile, iti doresc o viata plina de Smile :*

      Ștergere

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină