vineri, 20 ianuarie 2012

Pe El toti il avem

Cristalul care cade jos se sparce in bucati

Si deja m-am saturat , de-atatea judecati
Iubesc ceea ce vreau nu ma poti obliga
Si mai spun odata este viata mea

Tot ceea ce vei zice, de-acuma voi fi rece
Ranile voi ascunde, astept si imi va trece
Numai cei ce tin cu adevarat la mine
Seama isi vor da , ca ceva nu-i bine

Cat am incercat lumea sa ajut 
Si tot ce ei faceau imi dadeau un sut
Acum eu nu mai fac ceea ce faceam
Daca nu ma placi, nu ma arunc pe geam

Viata merge inainte, sufletul e tot ce ai
Inima ta nu te minte, si de multe ori vei zice vai 
Continua sa speri ca intr-o buna zi
Cu a ta iubire pe veci tu vei trai...

Cand tu ti la un om cu toata puterea
E de asteptat iti provoca durerea
Cand sufli iarasi greu si nu mai poti sufla
Gandeste la cer si El te va salva ...

                          Pe El toti il avem , de Oltean Denisa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină