luni, 19 august 2013

Suflet plăpând

Suflet plăpând 


Încercând să uit trecutul, mă îndrept pe alte căi
Încercând să rup neştiutul, prăbuşindu-ma-şi în văi
Şi visând în continuare, la ceea ce nu te aşteptai
Îmi lipseşti atât de tare, dar de doru-mi tu uitai

Inima-mi se zbate-n ea, de timpul ce-a trecut 

Timpul merge mai departe, numai sufletu-i tăcut
Că el simte şi din viaţă, şi de-acum şi de demult
Toate clipele-nvechite pe care-n mare le-ai pierdut

Am fost şi încă sunt, un simplu obiect prăfuit

Pe care l-ai distrus, precum ai voit
Lucrurile care mă făceau să plâng din răsputeri
Era cealaltă eu ce te-a făcut să suferi 

Cât inimile noastre erau stinse, ne-am schimbat

În rău, în bine, dar tu în suferinţă m-ai abandonat
Suntem diferite, dar sufletele sunt de-acelaşi rând
Trecutul nostru mă reţine, la fiecare pas ţipând. 

4 comentarii:

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină