luni, 23 ianuarie 2012

Ma doare

Tot  ceea ce nu puteam sa zic
Zic acu-ntro poezie
Eu acum nu simt nimic
Si sper ca sfant sa fie

Am vise rele si ciudate
Sunt peste o mie
Cavaler venea din departate
Sa-mi deie floare mie

La o linie de sosire
Cu o floare trandafir
Fugeau fara oprire
Si eu din nou ma mir

Cine mi-a zis prima oara
Esti a mea iubire
Cine va veni la vara
Sa-mi ajute a mea fire

E un drum adelungat
Ce trebuie batut
Primul ce a gastigat
Spune acu ca nu esti mut

Te-am visat cinci nopti la rand
Am visat de mult si iar
Te iubesc sa zic eu vrand
Ma zbat numa-n zadar

Imi dau parul meu cel lung
Cu un pieptene stricat
Oare unde am s-ajung
Caci yo-ntruna te-am strigat

Vino acum si sterge
Lacrimile mele sumbre
Ia nu te mai crede rege
Scoate-ma din umbre

Spune-mi iar ca ma iubesti
Ca mult de tot tu ti la mine
Canta-mi, zimi ca ma doresti
Si totul va fi bine

Ca sa sti ceea ce simt
Ca sa sti ce eu iubesc
Credema eu nu te mint
Sunt multi ce ma parasesc

Sunt multi care ma lasa-n noapte
Ma lasa sa plang si sa jelesc
Au fost mi de vorbe, dara nu sunt fapte
Sarutul cel mai dulce eu doresc

Si acum am sa inchei
Zicand ca te iubesc
Sa nu ma parasesti ca ei
Eu nu te parasesc

Au fost clipe cand plecam
La alta poarta mare
Seama atunci nu-mi dadeam
Dar acum ma doare...

                       Ma doare , de Oltean Denisa


2 comentarii:

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină