vineri, 27 ianuarie 2012

Ceva ce poate fi pierdut...

Lumea asta are doua porti pe care
Una e aproape una-n departare
Pe un deal si-un munte sta in aplecare
A mea rea si-amara, mare suparare

De ce sa astept , cu sufletul la gura
De ce sunt doar eu de o asa natura?
De ce critici vorba mea
Pe-ata nu ii vedea?

Uite iarba cum se lasa
La pamant si jos in plasa
Uite florile cum cresc
Si eu inca te iubesc

Fluturi colorati zboara pe cer
Eu ma pierd in noapte in al meu mister
De ce mereu doar eu am fost
De ce zici ca nu mai are rost?

Oriunde ai fi si oricat de departe
Eu te voi astepta cu inima la carte
Versuri vorbe si cuvinte
Inima mea chiar le simte...

Lumina de pe cer iar seaca
In adancul mari ea se pleaca
Se aduna peste zare mi de luminite
Si eu ma duc pe alte portite

Pierd urmele mele pe ziua de ieri
Pe o alta cale a randului de averi
Dar tu esti averea mea
Tot ce-as putea avea

Si eu plang in lipsa ta
Si in lacrimi innota
Ma scufund adanc in ele
Si in suflet am doar stele

                    Ceva ce poate fi pierdut..., de Oltean Denisa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină