joi, 2 februarie 2012

Puterea de a ajuta...

Pe ale vantului puteri
Pe taina zilei de alaltaieri
Intr-o zi si-o noapte
A aparut un numar, sapte

Nu stiam ce-ar insemna
Imi purta pe geam mana
Scriam povesti si poezii
Si inca scriu ca tu sa sti

Desenez tot ceea ce stiu mai bine
Invat cum pot si chiar ma tine
Era un sapte norocos
Dar mi-a-ntors totul pe dos

Inainte cu putere eu zambeam
Nu erau momente cand plangeam
Dar de cand am inceput si eu sa iubesc
Am vazut si eu pe cei care te amagesc

Oricat as suferi , in aceasta viata
Care rece e cu mine, ca un cub de gheata
Oricat ar trebui lacrimi ochi mei sa verse
Sufletul meu pentru voi dragoste sa lese

Va patrunde-n suflet nu-s o fata rea
Cine nu observa n-are puterea a vedea
Am dat de dealuri si de munti
Trebuie sa le infrunti!!!

Am dat de gropi adanci si mari
In care nici n-ai indrazni sa sari
Am dat de paduri intunecate
Am auzit minciuni ce pareau adevarate

La urmatoarea inselare adresata mie
O sa-ti iei adio si asa sa fie
Eu nu supar des , si daca o fac
Eu imi cer iertare, eu nu stau si zac!!!

Mereu voi auzi a voastra strigare
Chiar daca va fi la mare-ndepartare
Mereu voi ajuta cat eu pot de mult
Chiar daca nu sunt un om asa de cult !!!

                                 Puterea de a ajuta..., de Oltean Denisa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină