miercuri, 17 octombrie 2012

Fila de jurnal 39

Fila de jurnal 39

Nu doar poate ci sigur multora no sa le placa continutul acestei file. E adevarat tot ceea ce stiu sa fac este sa ma plang si sa nu fac nimic , dar de data asta am facut tot. Pur si simplu sportul nu e punctul meu forte si nu ma mai strofoc degeaba. Pun tot sufletul in ceea ce fac si daca nu imi iese ma simt extrem de rau. Voi merge la medic si voi cere invoirea mea de la orele de sprot.
Lasand asta deoparte , cel mai bun prieten al meu sunt eu , sau poate nu. Cel mai bun prieten al meu este acea persoana care intotdeauna stie sa imi dea o vorba buna. Acea persoana nici chiar eu nu pot fi deoarece mi-am pierdut demult increderea in mine. Fug dupa ea si incerc sa o prind dar ea fuge mult mai repede. 
La un momentdat m-am oprit din fuga si am inceput sa construiesc alta. Nu am materiale, am doar prieteni care ma ajuta si imi sunt deajuns. 
Temele nu au fost atat de grele, asa ca ma pot insfarsit bucura de putin timp liber in care va scriu aceasta fila de jurnal . Va voi spune sincer, m-am schimbat . Nu mai sunt aceeasi fata de dinainte, pentru ca acum sunt mult mai puternica. Nu imi pasa atat de parerea celorlalti, eu o sustin pe a mea si gata!Pentru ca asta ma face sa ma simt bine.
Bye bye!
17.10.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină