duminică, 7 octombrie 2012

Fila de jurnal 31

Fila de jurnal 31

Ahh, ce zi frumoasa . Am stat si am invatat vreo 2-3 ore. M-am jucat cu Ady , placerea mea! Liniste sa n-aud comentarii in privinta asta! 
As vrea sa ii multumesc mult lui Ady, pentru ca multumita lui avem si noi un mini-banner pentru acest blog.


Aceasta este munca lui Ady, respect !
As vrea sa multumesc paginii ~D-soara Vesela~ pentru ajutorul in privinta watermark's. Voi incerca sa creez si eu unul pentru pozele blogului, dar nu ar fi fost la fel fara un mic ajutor pe care ele mi l-au acordat. Tocmai de aceea va rog sa le rasplatiti din partea Dreams World cu un like la pagina lor.
Cam atat pe ziua de azi , zbye!
07.10.2012

1 comentarii:

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină