joi, 4 octombrie 2012

Fila de jurnal 28

Fila de jurnal 28

Zi oribila, da ati auzit bine. Asta a fost una dintre cele mai oribile zile ale mele cand m-am certat rau de tot cu colegele. M-am suparat atat de tare incat numai sa le vad nu mai voiam.Inteleg ca sunt mai diferita de ele, dar cum eu le-am acceptat asa cum sunt, exact asa pot si ele. Sau nu...E mai bine sa fi rau si sa jignesti in zilele de azi. Ei , e bine ca macar Laura isi ceru scuze.
Dar nu multumita ei am devenit eu mai happy, ci multumita lui Ady care m-a invatat cat de bine e sa dai un "ignore" persoanei care te supara si sa n-o bagi in seama. Pur si simplu alta viata, rai.
Multumesc din nou Ady, multumesc ca esti mereu aici pentru mine...Te iubesc!

04.10.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină