luni, 8 octombrie 2012

Fila de jurnal 32

Fila de jurnal 32

Ce zi frumoasa si draguta, am fost la dentist, am invatat pe rupte si mi-am facut temele. Spre deosebire de alte dati , de aceasta data nu mi-a fost frica deloc de dentista mea! Asta fuse lucrul care ma bucurase cel mai mult. 
Bineinteles toate li se datoreaza prietenilor mei in special lui Ady, care m-a incurajat extrem de mult. 
Nu stiu cum sa-i mai multumesc! Adica , vedeti si voi cate face pentru mine? 
E un  baiat care chiar ma merita...eu nici nu stiu daca il merit pe cat ma merita el pe mine. Nu stiu cum sa-l rasplatesc mai bine pentru tot ce face pentru mine si asta e o dilema imensa! 
Pur si simplu, e una dintre persoanele fara de care nu as putea exista. 
Si ca sa nu uit. Orele noastre de geografie si engleza sunt urate! Urate rau! 
Profa de engleza este o grabita si face toate lectiile de parca le ia dracu si ora viitoare nu avem timp sa continuam, iar proful de geografie , baga o frica in tine de ramai incremenit! Ce lume...cata lume cu creier de maimuta...nici nu iti vine sa crezi peste ce specimene dai. 
Cam atat pentru azi, ja ne!
08.10.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină