miercuri, 10 octombrie 2012

Fila de jurnal 34

Fila de jurnal 34

Zilele trec , iarna e aproape. Urasc din tot sufletul acest anotimp. Toata aura mea norocoasa dispare pe cea ghinionista. Nu am chef de nimic, ma apuca somnul mai ca mereu si tot ceea ce imi doresc este sa fiu langa Ady si sa il tin in brate. Asta e ceea ce as vrea iarna asta din tot sufletul meu +  un sarut de anul nou...Ar fi ceva, de neuitat.
Azi a fost o zi pe jumatate buna si pe jumatate rea. Totusi , nu ma plang. Am defecte, dar le voi indrepta. N-am sa mai zic ca nu pot, pentru ca pot. Am puterea, pot face orice cu vointa. 
De acum incolo voi lupta mai mult pentru ceea ce vreau. Ce o sa se aleaga din mine, ve-ti vedea pe parcurs. 
Cam atat am avut de spus pe ziua de azi, v-am lasat!

10.10.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină