luni, 15 octombrie 2012

Fila de jurnal 37

Fila de jurnal 37

Oribil , oribil! Ziua in care pur si simplu tot ce simt este faptul ca sunt inutila si fara valoare. 
Ady reuseste el ce reuseste sa mai remedieze, dar...
Pur si simplu e aiurea, altii sunt atat de buni la tot, iar eu ma simt inferioara tuturor. Poate ma subestimez sau subapreciez? Ce e cu mine azi?
Oare Laura, colega mea m-a suparat atat de tare?Nu am nicio idee dar trebuie sa ies repede din starea asta. N-as vrea sa intru intr-o depresie dinaia tampita dar scoala cam la asta ma impinge! 
Ce sa mai spun de orele de romana, cat imi placeau la cealalta scoala si tampenia tampeniilor ca am nimerit o profa...Tulai veta , femeie da explica mai clar!
As mai avea multe de spus, dar vreau sa scap de nervi asa ca, see ya!
15.10.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină