sâmbătă, 13 octombrie 2012

La multi ani Ady!!!

La multi ani Ady!!!

Mereu mi-ai fost alaturi , 
La bine si la greu
Si esti mereu aici
Tu esti sufletul meu!

Vreau sa iti multumesc pentru tot ceea ce ai facut pentru mine. Esti tot ce mi-as putea dori vreodata si totodata cea mai mare pierdere pe care eu as puteao avea. Vreau sa-ti fiu mereu alaturi, chiar daca nu putem  fi unul langa celalalt sa sti ca sufletul meu e mereu acolo pentru tine.
Sa nu uiti niciodata, aici e Deny , o fata care te iubeste din tot sufletul ei.
Am incercat sa iti trimit o scrisoare , ceva ce poti pastra toata viata cu drag dar cu scoala si temele nu am apucat nicicum. O meritai din plin ...
Totusi ti-o voi trimite atunci cand prind ceva timp liber. 
Cand am probleme esti aici si le rezolvi tu in locul meu...Cand ma simt singura ma alini cu acel "te iubesc" pe care il ador. Cand cineva ma supara , mereu imi iei apararea. Nici nu ma asteptam sa am langa mine un asa suflet curat si un asa baietel frumos si bland cum esti tu. Dintre toti baietii de pe lume, tu mi-ai furat inima. Sper sa te acomodezi cu ea, pentru ca nu mai vrea sa plece de langa tine. Inimioara mea atat cat e de mica, dar din toata inima te iubesc pe tine!
M-am chinuit sa fiu prima care iti spune "La multi ani!" asa ca am stat treaza pana la 00:00 sa ma asigur ca nu imi ia nimeni locul. Iti scriu aceasta scrisoare virtuala , iar mainile imi tremura de emotie si iubire pentru ca vreau sa fie perfecta si sa iti placa. 
Imi pare nespus de rau ca nu am facut mai mult de atat.
Te iubesc!


Toti cei care vreti sa-i urati La multi ani ! lui Ady, sunteti liberi sa lasati un comentariu!

13.10.2012

5 comentarii:

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină