joi, 11 octombrie 2012

Fila de jurnal 35

Fila de jurnal 35

Un inceput oribil cu ziua de azi. Sora mea mi-a facut ceva la telefon si toate contactele , mesajele si pozele mi s-au sters. Nu imi era de poze si de mesaje, mie imi era de numarul lui Ady. Nici n-aveti idee, caci am stat cu telefonul in mana, tremurand si plangand...pana cand m-a sunat si i-am recuperat numarul. Norocul a fost, ca m-a mai calmat si Ami , a carui numar il stiu pe derost, doar e una dintre cele mai bune prietene . 
Apoi scoala, la ora de sport e a nustiu cata oara cand intampin probleme. Eu incerc din tot sufletul sa imi indrept acest defect al meu. Nu sunt buna la sport dar pot deveni buna. Totusi NU singura. Daca colegelor mele chiar le-ar pasa de mine, ar incerca din toata puterea lor sa ma invete. In fine, eu nu vreau asta, vreau doar sa ma ajute si sa ma inteleaga. Pot , dar nu stiu cum. 
Insa tot ceea ce fac ele este sa ma supere si sa ma faca sa plang. Totusi , pana acum nu am prea plans in fata colegilor mei. Am ascuns toata tristetea in interiorul meu , izolandu-ma de cea care mi-a facut rau. Totusi nu este o metoda buna de a scapa de suparare.Trebuie sa gasesc altceva, acela fiind sa nu-mi mai pese atat de mult. Zilele trec si pe zi ce trece, observ cum ma tot schimb. Dar un singur lucru nu se schimba. Iubesc cu toata puterea si tot sufletul meu, iar acest lucru nu se va schimba niciodata. 
Am venit acasa si mi-am facut temele. Si nu am apucat azi sa merg pana la posta...Si eu care voiam sa trimit ceva unei persoane extrem de speciala pentru mine, Ady. 
Eh asta e, acum va urez somnic pufos in fila de jurnal 35!
11.10.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină