duminică, 30 septembrie 2012

Fila de jurnal 23

Fila de jurnal 23

Asta a fost o zi...jumi-juma. Ma refer la faptul ca jumatate din zi am invatat doar si numai la mate. Matematica asta cum stie sa-mi ocupe timpul. Problema e urmatoarea, imi ramane de invatat pe maine la Biologie si Geografie. Am capul dovleac acum !
Inafara de asta a fost o zi colorata si plina de fantezie in care am petrecut timpul necesar cu Ady al meu. Ahh, si totusi mi-a parut rau ca trebuia sa merg la somn , caci ma simteam asa de bine. Nu mi-a placut caci azi a plecat bunica mea inapoi in Spania. Cat de dor imi va fi de ea... Aproape ca plansem cand am vazut cum pleaca...dar...asta e. 
Si as mai avea multe de spus dar cu timpul asta care ma tine in loc , va salut si va doresc o zi buna!

29.09.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină