duminică, 9 septembrie 2012

Fila de Jurnal 2

Fila de jurnal 2

Va salut din nou calduros in primele randuri din a doua fila de jurnal a vietii mele.
Dimineata aceasta a inceput mai frumos ca in vise si m-am simtit extrem de bine. Am vorbit cu prietenii , cu Ady(Iubirea mea) , am postat un mic articol pe acest blogulet si pe pagina D.soara Fitoasa ,echipa din care fac si eu parte. 
Dupa-amiaza a fost extrem de plictisitoare deoarece tot ceea ce faceam era sa ma invart prin casa. Nu aveam cu cine sa ies afara sau altele deoarece nimeni nu ar iesi cu mine. 
Singurele persoane care imi sunt prietene sunt acele persoane care se intereseaza de mine si ma ajuta la nevoie pentru ca ajutorul este intotdeauna reciproc. 
De4su , m-a ajutat din nou cu blogul si multumita lui avem un nou link al site-ului, acesta fiind : http://dreams-world.tk/ . Multumesc De4su.
Orele 4-5 au venit cu un fulger puternic asupra mea cand Ana si Dorin , unii dintre cei mai buni prieteni ai mei au inceput sa se certe. Le sta foarte bine impreuna si nu as vrea sa se desparta. Dorin tine mult la Ana si Ana reciproc. Am facut tot ce am putut ca sa ii impac dar am inteles ca Ana vrea sa se linisteasca inainte sa vorbeasca din nou cu el. Tot in acelasi timp ma certam si cu sufletul meu pereche, cauza nu mi-o mai aduc aminte. Singurul lucru care mi-l aduc aminte, sunt cuvintele cu care m-a ranit profund. Pana la urma mi-a trecut ca doar n-oi fi suparata toata viata. Mi-am dat seama ca Ady chiar tine la mine , din faptul ca ore in sir  se chinuia sa repare ce-a stricat...cand defapt eu aveam mare parte din vina. Ne-am iertat reciproc si am continuat " drumul vietii" . 
Seara a trebuit sa dorm foarte devreme la orele 11:30 din cauza parintiilor mei. Mi-a parut rau caci Ady nu a mai apucat sa-mi cante de noapte buna...dar pana la urma si acesta era un moft al meu asa ca am dormit linistita.  
                                                                                                                              08.09.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină