marți, 18 septembrie 2012

Fila de jurnal 12

Fila de jurnal 12

Ohh, scularea de la 6:30 dimineata. Asa e, a inceput scoala. Nu ma deranjeaza atata timp cat invat bine.
Am cunoscut o fata foarte de treaba si prietenoasa pe nume Bianca . Si am noi colegi minunati. 
Tot ce pot sa spun e ca am sa-i pretuiesc cum se cuvine pentru primirea calduroasa care mi-au oferit-o. 
Am desenat putin ceea ce imi e in obicei . Din cate am inteles colegilor mei le place cum desenez. Ma bucur, ma simt apreciata. 
La ora de Educatie Tehnologica a trebui sa scriem protectia muncii in caiet. Si din cate am auzit trebuie sa o scriem in fiecare nou semestru. Ce prostie !gandesc eu si imi vad de drum. Apoi am auzit un zvon cum ca profesorul de Geografie da note de 3 daca nu stii una dintre lectiile anului. Ahh Doamne, cata nebunie . 
Cand am ajuns acasa, mi-am gasit camera pe dos. Mama se apucase iar de curatenie. M-a pus pe mine sa dorm si pe soramea la fel , Doamne cat de enervanta putea sa fie. 
Ceea ce nu mi-a venit mie sa cred in scoala aceea , era magazinul de covrigi de la subsol. 
Si in orice caz, daca nu ma tin dupa un coleg/colega pana la orele de curs, ma pierd in toata scoala aceea giganta. 
Cand m-am trezit a fost o bucurie pentru mine, am apucat si eu la pc si am apucat sa vorbesc cu Ady. Cat e de dulce Ady meu . Mereu ma incurajeaza, are incredere in mine si ma ajuta la greu. E ceva mai mult decat imi puteam dorii. 
Dupa asta m-am pregatit de urmatoarea zi si acum scriu aceasta fila de jurnal.
Noapte buna tuturor , va salut!

18.09.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină