duminică, 23 septembrie 2012

Fila de jurnal 17

Fila de jurnal 17

Asta a fost una dintre cele mai obositoare zile ale mele. 
Doua verisoare de-ale mele au venit in vizita. De cea mare nu imi prea place, eu una o consider o pitipoanca. Insa cea mica , are 5 anisori, si e asa o dulcee. E un ingeras micut si cuminte.
Am stat putin de vorba cu cea mica si am inteles ca ar vrea si ea un facebook ca sa isi faca prieteni. Cat de dulce a sunat asta incat nu am putut sa nu o ajut. I-am facut si ei un facebook care este ACESTA . Adaugati-o daca vreti sa ii fiti prieteni. 
Eu una vreau sa o indrum pe o cale buna nu pe calea pe care a plecat sora ei. 
Singurul lucru care nu mi-a placut si l-am urat din toata inima a fost faptul ca azi nu am prea stat cu Ady...Si mi-e atat de dor de el incat crap . 
Plus ca in acest moment ma enerveaza mama si soramea la culme. Regret, se pare ca ve-ti ramane cu atat din fila de jurnal 17. 
Va salut, noapte buna!

23.09.2012



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină