duminică, 16 septembrie 2012

Fila de jurnal 9

Fila de jurnal 9

M-am trezit dimineata dintr-un somn implinit, dupa ceea ce se intamplase seara trecuta. Eram doar eu si cu bunicii acasa deoarece parintii mei era plecati la tara cu surioara mea , Claudia . Parca era totul mai bine fara ei. Parca ma simteam si eu libera insfarsit , dar totusi era doar o zi si avea de gand sa se termine odata si odata. Niciodata nu credeam ca voi spune asta , dar abea astept sa scap de tot chinul pe care ei doi mi-l aduc. Atunci cand nu ma pot elibera undeva de toata supararea care mi se ofera afara , intr-u in depresii de unde nimeni nu ma poate scoate. Plang, tip imi vine sa dau foc la tot.
Norocul pe care il am este ca de fiecare data e Ady langa mine sa ma calmeze.
O zi ca aceasta se intrevede rar in calendarul meu , asa ca am sa profit din plin de ea.
Macar azi sa fac ce vreau daca in alte dati nu pot.
Chiar mi-a placut ziua aceasta, am desenat, am vorbit cu prietenii, cu Ady...Ahh, si cat mi-as mai dori o astfel de zi. Macar o saptamana de ar fi asa, libera , sa simt ca pot face orice...dar la urma urmelor asta e visat cu ochii deschisi.
Seara , intre orele 6-7 au ajuns si ai mei acasa, toata bucuria mea fiind spulberata de toti peretii.
Totusi a fost o zi minunata, si n-am sa o uit niciodata.
Si din nou, in seara asta ai mei m-au pus sa ma pun in pat la ora 10, cat de enervanti pot sa fie. Ei cred ca fac totul pentru binele meu dar defapt , imi fac mai rau .

15.09.2012

2 comentarii:

  1. Amm..Nici acum nu înţeleg gândirea părinţilor tăi.Cel puţin,eu cred că au o teorie total greşită asupra educaţiei tale.Mă rog,spun toate acestea deoarece eu fiind singură la părinţi,ai mei au făcut tot posibililul să-mi ofere tot ce vreau şi o micuţă parte de libertate -cât am nevoie-
    Dar,hei.Începe liceul :> ar trebui să fi fericită pentru că în liceu vor fi întotdeauna unele persoane care pur şi simplu,sunt minunate :o33

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahh, eu intru pe clasa 7-ea ;)) . Sper totusi sa fie de treaba lumea pe acolo, ca m-am mutat la alta scoala :) . Parintii mei , cum sunt ei...trebuie sa le suport fiecare decizie >.<

      Ștergere

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină