luni, 17 septembrie 2012

Fila de jurnal 11

Fila de jurnal 11

Prima zi de scoala...ahh. Si tot odata, prima zi la o scoala noua, cu colegi noi si tot tacamu. Nu prea m-am grabit dimineata sa ajung la festivitate si totusi am ajuns la timp. Noile colege par de treaba, la fel si colegii. Am avut o zi buna, dar obositoare. Am ajuns acasa , am stat putin la pc dupa care tata mi-a zis sa-l inchid. Era abea ora 2. M-am pus apoi in pat si in secunda 2 am fost in lumea viselor. Am vorbit cu Ady si cu ceilalti prieteni ai mei , si vreau sa le urez tuturor , un an scolar cat mai frumos. 
In acest an scolar mi-am propus sa invat mai bine si sa obtin note mai mari. Cu adevarat va fi nevoie de munca, dar voi fi dispusa sa lupt. Il am pe Ady langa mine, la fiecare pas. Ce ar putea sa mearga rau? Inafara de teme si de testele initiale nimic nu ma sperie. 
O sa dau tot ce am mai bun pentru a ma integra in noua clasa, si pentru a nu-mi dezamagi prietenii. Ei ma stiu o eleva cuminte si silitoare si asa va si ramane. 
Vreau ca lumea sa fie mandra de mine, sa avem toti rezultate bune si sa ne bucuram de ele la sfarsit de an.

17.09.2012 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină