sâmbătă, 15 septembrie 2012

Fila de jurnal 8

Fila de jurnal 8

Voiam sa spun ca totul a mers bine in aceasta zi , insa nu a fost asa. Voi incepe cu vestile mai bune pentru ca va ve-ti satura de cele rele. Am inceput de dimineata cu munca pentru Revista Anime Kage , si am facut un articol destul de frumos dupa parerea mea . 
Ceea ce nu mi-a placut a fost sora mea care ma tot sacaia intruna si nu imi dadea pace. 
Apoi seara pe la 10 mi-a adus aminte de ceva extrem de urat din copilaria mea, acesta fiind faptul ca nu aveam preiteni deloc. Fara sa vreau am izbucnit in plans, apoi si tata care mi-a dat ordin sa ma pun in pat . Inima imi era sfasiata si nu stiam ce sa fac. Ady m-a sunat si m-a mai calmat putin insa nici la telefon nu m-a lasat tata sa vorbesc. 
Asa am stat si am plans vreo ora jumate dupa care am cazut extenuata si m-am culcat. Nu mai stiam nimic de mine , stiam doar ca mor de obosita. Si asa a trecut aceasta zi...

14.09.2012

2 comentarii:

  1. Pff,se pare că n-ai avut tocmai o zi strălucitoare.Dar hei,"tot răul spre bine" :D .Mereu după o palmă,vine o mângâiere şi,nu uita că niciodată lacrimile vărsate nu sunt în zadar.Să zâmbeşti atunci când cineva îţi dă o palmă -la figurat vorbind- zâmbeşte şi întoarce curajoasă şi celălalt obraz.Totul va fi bine într-un final >:D< .

    RăspundețiȘtergere

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină