joi, 13 septembrie 2012

Fila de jurnal 6

Fila de jurnal 6

Va salut calduros in aceste randuri de pagina unde vreau sa impartasesc cu voi aceasta zi din viata mea.
O dimineata ca-n povesti ca asa sunt toate, dar dimineata aceasta...printul e plecat departe. Stau si ma rog sa ajunga pana intre orele 4-5 . 
In amiaza mare ma apucai de desenat, una dintre cele mai mari placeri ale mele.
Ady a ajuns mai repede de cat credeam eu, la orele 2 fiind aici, cu mine.
Am fost asa de fericita sa il revad, incat simteam ca-mi sare inima din piept. Mainiile imi tremurau si sufletul imi era plin de emotie. Era chiar el, Ady meu sosise mai repede.
In aceasta zi insorita si minunata am descoperit o noua raza de soare cazuta printre umbre.
Va rog sa ii urati bun venit printre membrii echipei, lui Reea . Este o fata extrem de draguta si prietenoasa. Este draguta cu cei care merita, deci fiti atenti cum va comportati! E o persoana foarte de treaba si are o exprimare cu care ar putea muta muntii din loc!
Cu aceasta ocazie, pe aceasta fila de jurnal iti urez un bun venit calduros in echipa noastra! Iti doresc toate cele bune si sa te simti bine alaturi de noi, Reea.
Seara, m-am culcat mai devreme...in primul rand ca asa mi-a spus bunica si in al doilea rand ca nu mai puteam de somn.

12.09.2012

2 comentarii:

  1. bun venit Reea in Dreams World,sper sa-ti placa aici,de abia astept sati vad lucrarile si creatiile.Si deasemenea ii multumesc lui Deny ca ne tine la curent cu ce se intampla in viata ei,da,si Dreams World face parte din viata ei,si da,continuam sa luptam contra realitatii !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei.Mulţumesc mult de primirea călduroasă.Mă bucur enorm să mă aflu aici.Voi fi nevoită să plec câteva zile (mai exact,până duminică),aşa că nu voi putea posta până atunci şi,chiar îmi pare rău.Sper ca atunci când ajung acasă să pot posta cât mai repede >:D< .Mă bucur să te cunosc Weezy :3.

      Ștergere

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină