marți, 11 septembrie 2012

Fila de jurnal 4

 

Fila de jurnal 4

Astazi in ziua de 10 septembrie speram ca totul sa fie bine dar insa nu a fost. Azi a trebuit sa merg la dentist...acesta fiind una dintre cele mai mari temeri ale mele.
M-am trezit dimineata cu aceasi frica in mine de ceea ce urma la ora 3 . 
Totul a mers mai bine ca in alte dati trebuie sa recunosc. Mi-am adus aminte ca ii promisem lui Ady ca voi fi puternica si ca totul va merge bine.
Mai presus de asta toata lumea m-a incurajat asa ca am fost mai bine.
Cand am iesit din cabinet, dentista ma laudase la cat de cuminte fusem, iar cand am ajuns acasa toata lumea s-a bucurat ca nu am facut scandal sau ca nu am fugit (ca in datile trecute).
M-am jucat cu Ady o vreme pe Elsword iar apoi am mers sa pap. Singurul lucru pe care inca nu il suportam era gustul care imi ramase in gura de la medicamentul care mi-l puse dentista.
Mai spre seara am inceput sa sun o fosta preitena de a mea, cu care m-am certat . Prietenia noastra a fost rupta dar nu am inteles exact motivul.
Fata imi raspunse , imi spuse ca nu vrea sa vorbeasca cu mine, un "pa" si a inchis.
Inima mea fuse mai sfasiata ca niciodata , pentru ca eu una ii duc lipsa bunei mele prietene Ana Maria . 
Am intrat din nou pe messenger si mi-am stins toate necazurile vorbind cu Ady , si multumita lui, am avut un somn linistit.

10.09.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină