joi, 20 septembrie 2012

Fila de jurnal 14

Fila de jurnal 14

Bun, deci 1 . Cea mai rea veste de azi...sa trecem peste asta. E mult prea intim asa ca...
Am fost la scoala, ca si la scoala. Cel mai mult mi-au placut orele de romana. Dupa parerea mea profesoara e chiar draguta si de treaba . 
Am fost astazi sa imi fac poza pentru buletin, Doamne, ploua afara si toata m-am udat. Am ajuns acasa ca un caine ud si m-am schimbat de haine. 
Mi-am facut tema la romana care a fost chiar draguta, si usoara iar apoi am stat de vorba cu Ady . 
Lucrurile de care ma voi putea bucura in fiecare zi sunt acelea ca am niste colegi minunati si un suflet pereche. 
Acum scriu in graba aceasta fila de jurnal , intocmai pentru faptul ca este ora 9 iar ai mei ma pun sa dorm.
Imi cer scuze pentru eventualele greseli va pup, noapte buna! 

20.09.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină