vineri, 14 septembrie 2012

Fila de jurnal 7

Fila de jurnal 7

Ziua aceasta minunata incepuse la fel de frumos ca in povesti. Dimineata ca toate diminetile insorite. 
Mi-am continuat unul dintre desene pana cand l-am terminat. Lucrasem la el de 3 zile si ceva incoace, totusi ma bucur ca e gata, il veti vedea si voi in curand pe pagina cu desene a blogului. Nu mi-a placut ca tata m-a trimis sa-i cumpar tigari, dar nah , n-aveam ce face. 
Ma enervasem foarte tare cand am aflat ca tata mi-a sters tot ce aveam in folderele mele, pentru ca acolo aveam un lucru foarte important . Aveam un desen cu o banda desenata facuta special pentru Revista Anime Kage . Am fost foarte suparata sa vad ca desenul meu nu mai e, muncisem la el in jur de 2 saptamani . Eh , ce a fost , a fost. Voi face altceva pentru revista si am ideea perfecta.
Seara m-am culcat la ora 11 fix, pentru ca bunica nu mai vru sa stea treaza. 
Ady ma suna si imi canta de noapte buna, exact cum face el mereu. Are grija de mine sa dorm bine noaptea, cat de dulce poate sa fie. 


13.09.2012

1 comentarii:

  1. Frumooss denu, imi pare rau ce s-a intamplat cu tatal tau :( ce tata rau ai denu -.-" dar oricum flele de jurnal sunt foarte frumoase :) cand vine vorba de povestit esti foarte buna :) ;) Bravo :)

    RăspundețiȘtergere

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină