vineri, 21 septembrie 2012

Fila de jurnal 15

Fila de jurnal 15

Ce sa-ti povestesc, am avut o zi ca in basme. Cu bune , cu rele. 
Lucrul rau e ca exista scoala, ca de altceva nu mai am nervi sa ma plang. Singurul noroc pe care il am e ca cineva ma intelege. Acestia sunt prietenii mei adevarati care nu m-au dezamagit niciodata. 
Voiam mult sa citesc compunerea mea profesoarei de romana si nu am reusit. Fusem putin dezamagita dar apoi privind partea buna , nu era cea mai grozava compunere a mea. 
Cand ii voi arata o compunere profesoarei de romana, ma voi asigura ca e printre cele mai bune si nimic mai mult. 
Lumea spunea ca profesorul de Geografie e infiorator, dar mie nu mi se parea. E un om foarte de treaba, aceasta fiind prima mea parere.
Profesoara de informatica la fel. 
Un lucru rau e ca nu vad din a 2-a banca la tabla. Totul se vede ciudat si n ceata...of.
Mi-a placut cel mai mult cand am ajuns acasa si am apucat sa stau cu Ady meu. Fiind vineri, maine e sambata nu trebuie sa plec la scoala. 
Maine ma scol la ce ora vreau, uraa!Si, ce altceva as mai putea spune?
Va urez un weekend placut si bafta cu scoala!Noapte buna!

21.09.2012


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină