marți, 25 septembrie 2012

Fila de jurnal 19

Fila de jurnal 19

De data asta voi incepe cu cea "mai de ras" veste de azi. Poate unii va ve-ti face cruci. 
Eram la ora de educatie tehnologica si domnu ne da sa scriem protectia muncii in caiet, ce nu terminasem de ora trecuta. In timpul asta el lucra cu un fel de drujba sau ceva ca suna asa de tare ... era sa-mi sparga timpanele. Apoi imi veni traznita idee ca va trebui sa lucram si noi cu sculele si masinile alea. Si iata ca , chiar va trebui.
Doamne deci fusem lasata masca cand am auzit. 
La test initial la istorie, norocu'i de iau 5 . Am invatat degeaba ca nu am stiut mai ca nimic.
Nu mi-a placut ca nu prea am reusit sa stau cu Ady. 
Dar totusi am apucat cateva ore, si inca stau cu el asa ca nu e o mare plangere.
Of doamne , acuma ma enerveaza mama, trebuie sa plec, cam atat pentru azi! 
25.09.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Daca nu tii cont de bunele maniere, atunci nu comenta!

Totalul afișărilor de pagină